nieuws

Nijmeegs GHW scoort met ludieke Vitesse-reclame

Archief

Een ludieke reclameactie van het Nijmeegse assurantiebedrijf GHW tijdens de voetbalwedstrijd NEC-Vitesse heeft op YouTube tot een succes geleid. Al bijna 11.000 mensen bekeken het vijftien seconden durende videofilmpje, waarin GHW de niet zo geliefde buren uit Arnhem een verzekeringsadvies geeft.

Nijmeegs GHW scoort met ludieke Vitesse-reclame

"Een ongekend succes natuurlijk voor een lokale onderneming als de onze", zegt directeur Maarten Thoonen. Hij is met zijn GHW sponsor van NEC. Voor de wedstrijd tegen aartsrivaal Vitesse had GHW in het eigen Goffert Stadion een flink aantal meters reclamebord gehuurd. Daarop verscheen met grote regelmaat de vraag: 'Kampioenfeest in 2013?'. Een vraag die refereert aan de voorspelling van voormalig Vitesse-voorzitter (en Afab-aandeelhouder) Maasbert Schouten, dat Vitesse binnen drie jaar kampioen van Nederland gaat worden. Als die prognose ergens in Nederland als onwaarschijnlijk wordt gezien, dan is het wel in Nijmegen. Vandaar dat GHW de vraag op de reclameborden liet opvolgen door het volgende antwoord: 'Bel GHW voor de annuleringsverzekering!'.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.