nieuws

NN neemt sponsorschap Doe Een Wens over van RVS

Archief

Nationale-Nederlanden wordt de nieuwe hoofdsponsor van Doe Een Wens Stichting Nederland en neemt daarmee per 1 januari volgend jaar het stokje over van financieel dienstverlener RVS, die sinds juli 2005 hoofdsponsor is. NN en RVS gaan in 2011 samen verder onder de naam Nationale-Nederlanden.

NN neemt sponsorschap Doe Een Wens over van RVS

De stichting Doe Een Wens vervult de liefste wens van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte. Dankzij de huidige intensieve samenwerking tussen RVS en de stichting ontplooien medewerkers veel interne en externe activiteiten, waarvan de opbrengst naar Doe Een Wens gaat. Nationale-Nederlanden wil dat werk voortzetten en met het sponsorschap een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij. "Door de samenwerking met Doe Een Wens geven we hier op een prachtige manier vorm aan," aldus directievoorzitter Lard Friese. "Wij dragen de stichting een warm hart toe en beogen dat zij door onze samenwerking nog meer wensen kunnen vervullen."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.