nieuws

Delta Lloyd zoekt nieuw reclamebureau

Archief

Volgens Koen van Niftrik, brandmanager bij Delta Lloyd, gaat de verzekeraar op zoek naar een nieuw reclamebureau en wordt de samenwerking met het huidige bureau, Lowe & Draftfcb, beëindigd. Er volgt binnenkort een pitch, maar het is nog niet bekend welke bureaus daaraan zullen meedoen.

Delta Lloyd zoekt nieuw reclamebureau

"Na een goede samenwerking van 4,5 jaar hebben we behoefte aan een nieuwe impuls. Er is veel veranderd de afgelopen jaren, zowel bij Lowe & Draftfcb als bij Delta Lloyd. Ook de verzekeringsmarkt heeft in de afgelopen tijd flinke veranderingen ondergaan", zo motiveert Van Niftrik het besluit in vakblad Adformatie.
Delta Lloyd heeft de ambitie om per 1 januari volgend jaar een nieuw bureau te hebben gevonden. De pay-off '… zeker Delta Lloyd', bedacht door het vorige reclamebureau TBWA/Neboko, blijft gehandhaafd.

Reageer op dit artikel