nieuws

ASR en Amersfoortse voegen commercieel management samen

Archief

De managementteams van de marketing- en verkoopafdelingen van ASR Verzekeringen en De Amersfoortse worden per 1 oktober samengevoegd. De integratie is een gevolg van het nieuwe merkenbeleid, waarbij De Amersfoortse exclusief als label voor zorg- en inkomensverzekeringen gaat fungeren. Sinds 1 juni stuurt Boudewijn van Uden beide commerciële organisaties al aan.

ASR en Amersfoortse voegen commercieel management samen

Omdat er twee merken blijven bestaan, blijven er ook twee teams voor marketing en communicatie in de lucht, onder leiding van Bert van der Weerd (De Amersfoortse) en Wim van der Pol (ASR Verzekeringen).
Directeur Intermediaire Distributie voor beide labels wordt Luuk de Vos; regiodirecteuren blijven overigens per label actief. Bas van Twillert wordt directeur Speciale Distributie (ASR Nederland). Rik Kloos blijft als directeur verantwoordelijk voor volmachten. Roland van der Post wordt in het managementteam verantwoordelijk voor Staf, Business Control & Ondersteunende Diensten.
Van het huidige commerciële management hebben John Oosthoek (adjunct-directeur Verkoop bij De Amersfoortse) en Martin Rijnsburger (hoofd communicatie ASR Verzekeringen) geen plek meer in het nieuwe team; zij blijven wel werkzaam voor ASR Nederland.

Reageer op dit artikel