nieuws

Allsecur wint Verzekeringssite Award

Archief

Met een aandeel van 18,7% van het totaal aantal offerteaanvragen is Allsecur, internetlabel van Allianz, uitgeroepen tot de populairste autoverzekeraar op Verzekeringssite.nl. en winnaar geworden van de Verzekeringssite Award 2009.

Allsecur wint Verzekeringssite Award

Budgio staat op de tweede plek in deze top tien met 14,1% van de offerteaanvragen, gevolgd door Ditzo (6,9 %), Bruns ten Brink (6,7 %), Zelf.nl (5,7 %), Nationaal Spaarfonds (5,1 %), Polis Direct (4,5 %), Klaverblad (4,3 %), Aegon (3,5 %) en Delta Lloyd (3,1 %).

Saillant detail in het lijstje is de zevende positie van Polis Direct. De Bovag-dochter doet namelijk, evenals Ineas en Verzekeruzelf, al enige tijd geen zaken meer met Verzekeringssite.nl. "De cijfers hebben betrekking op het eerste halfjaar van 2009", verklaart directeur Eric Hordijk van Verzekeringssite.nl de plaats van Polis Direct in zijn top tien.

(foto: Eric Hordijk (links) overhandigt de prijs aan marketingmanager Johan Van den Neste van Allsecur)

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.