nieuws

Adviseur wil weten wat de klant bezielt

Archief

Adviseurs die geen beleggingen en verzekeringen slijten, maar willen wat de klant belangrijk vindt. Een groeiend aantal adviseurs brengt deze werkwijze in praktijk.

Adviseur wil weten wat de klant bezielt

 Een man die veel heeft gevaren, stapt binnen bij een financieel adviseur. Zijn baas heeft hem gestuurd met de boodschap dat hij een pensioentekort heeft. De adviseur vraagt wat de klant echt belangrijk vindt. "Ik wil graag meer tijd doorbrengen met mijn kinderen. Ik wil de tijd dat ik op zee zat, inhalen", zegt de man.
(de Volkskrant, pag. 10)
 
Overige verzekeringsberichten vandaag in de media
 
ASR begint bank onder eigen vlag
(Het Financieele Dagblad, pag. 19)
 
'Misbruik Wabeke door verzekeraars'
(De Telegraaf, pag. 27)
 
Hoeveel zijn de 'zwakke' hypotheken van ING echt waard?
(de Volkskrant, pag. 9)
 
Vrees voor claims in zorg
(De Telegraaf, pag. 27)
 
FNV: AOW hoger opgeleide op 67
(De Telegraaf, pag. 27; de Volkskrant, pag. 9)
 
Overleg AOW-leeftijd muurvast
(de Volkskrant)
 
Besluit pensioenpremies pas in 2010
(De Gelderlander, pag. 15)
 
SNS Reaal koopt kredieten in
(Het Financieele Dagblad, pag. 19)
 
Blauw bloed van de Postbank is gestold
(De Gelderlander, pag. 15)
 
Steun drijgt voor ING duurder te worden
(Het Financieele Dagblad, pag. 1)
 

Kroes valt niet voor Bos’ geniale innovatie

(Het Financieele Dagblad, pag. 10; De Gelderlander, pag. 15; NRC Handelsblad van gisteravond)
 
Ing moet op verschillende borden schaken om fiat Brussen te krijgen
(Het Financieel Dagblad, pag. 11)

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.