nieuws

Genworth: ‘steun aan klanten groter dan ooit’

Archief

Maandlastenverzekeraar Genworth heeft berichten ontkend van onder meer de Ombudsman Verzekeringen dat de maatschappij niet bereikbaar is voor klachten. “Integendeel, wij staan open voor zaken in Nederland en onze ondersteuning voor bestaande klanten is sterker dan ooit in deze uitdagende economische omstandigheden.”

Genworth bestrijdt dat het bedrijf niet bereikbaar is omdat het geen vestiging meer heeft in ons land: "Met behulp van moderne technologie kunnen wij onze klanten bedienen vanuit verschillende locaties. Nederlandse klanten worden nu vanuit het Ierse Shannon ondersteund door een team van Nederlandssprekende specialisten, die ook alle claims behandelen", zegt directielid Guy Genney. Daartoe kunnen volgens Genworth de bestaande telefoonnummers en adressen worden gebruikt.
Genney is het niet eens met de beschuldiging van Ombudsman Wabeke: "Wij zijn altijd in gesprek geweest met Kifid en zijn het niet eens met de suggestie dat wij niet op verzoeken hebben gereageerd in de afgelopen maanden. Genworth heeft circa 9.000 lopende polissen in Nederland en minder dan 1% heeft bij ons reden tot klagen gehad."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.