nieuws

Klant op stoel medewerker Polis Direct

Archief

Klanten van Polis Direct (Bovag) kunnen sinds kort rechtstreeks polissen sluiten, wijzigingen doorgeven, betalingsmogelijkheden aanpassen, dekkingen wijzigen en schades doorgeven. “Dit is inderdaad niet uniek”, zegt manager e-business Vincent Thelosen, “maar wat volgens mij wel uniek is, is dat de klant rechtstreeks in ons administratiesysteem aan het werk is en er geen mensenhanden meer aan te pas komen.”

Klant op stoel medewerker Polis Direct

In 2007 heeft de Bovag-dochter zijn interne automatisering volledig opnieuw opgezet. Daarbij is gebruik gemaakt van de Software Suite van het Israëlische bedrijf Idit, die vanuit het Belgische Mechelen in Europa actief is. In oktober 2007 ging Polis Direct vervolgens live met het Thuispakket, waarbij halverwege 2008 de autopolis online ging. Nu is Mijn Polis Direct geïntroduceerd. "Door de inzet van hiervan worden onze medewerkers aanzienlijk ontlast. Een grote stroom van werkzaamheden verloopt nu via internet", aldus Thelosen. "Bijkomend voordeel is, dat onze medewerkers zich nu nog meer met inhoudelijke zaken kunnen bezighouden en dat ze in de toekomst nog pro-actiever de markt op kunnen gaan."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.