nieuws

Verzekeringsimpulsen voor automarkt

Archief

Onder de initiatieven om de zieltogende verkoop van personenauto’s een impuls te geven, bevinden zich minimaal twee nieuwe met een verzekeringskarakter. Het gaat om een branchebreed initiatief van Centraal Beheer Achmea en om een gratis werkloosheidsdekking door het merk Nissan.

Verzekeringsimpulsen voor automarkt

Vrijdag maakte Centraal Beheer bekend, dat het  duizenden autodealers wil gaan ondersteunen met marketingadviezen om de autoverkoop weer aan de praat te krijgen. "Actie kan niet langer uitblijven nu autodealers in mei melding hebben gemaakt van bezoekersaantallen die met tientallen procenten zijn gedaald.", aldus Centraal Beheer. De stimuleringsactie moet leiden tot enkele duizenden extra autoverkopen en dito autopolissen per jaar.
Zaterdag berichtte het ANP dat het automerk Nissan aan mensen die in de maanden juni en juli bepaalde types aanschaffen, daar gratis een werkloosheidsverzekering bij ontvangen. Het gaat om de modellen Pixo, Micra, Note en Qashqai.  Een eigenaar die door ziekte, een ongeluk of door economische omstandigheden tijdelijk niet kan werken, hoeft de maandelijkse termijnen voor de auto niet te betalen. De actie geldt alleen voor particulieren. De looptijd varieert van 12 tot 36 maanden.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.