nieuws

‘Rabo stelt hypotheekklanten teleur’

Archief

Rabobank moet meer doen om klachten over OpMaat-Hypotheken op te lossen. Uit een enquête die de stichting Woekerpolisclaim (WPC) hield onder ruim 6000 klanten, blijkt dat het leeuwendeel de afhandeling een onvoldoende geeft.

‘Rabo stelt hypotheekklanten teleur’

De stichting wil graag dat de bank om de tafel gaat zitten om de problemen op te lossen. De hoop is gevestigd op de nieuwe topman van de Rabobank, Piet Moerland.
(Algemeen Dagblad, pag. 14)
 
Overig verzekeringsnieuws vandaag in de media:
 
Boober: 1200 leners de dupe
(Algemeen Dagblad, pag. 15)
 
Ombudsman is bezorgd om pensioen
(De Telegraaf, pag. 15) 
 
Op zondag in de media:
 
Adieu, bedrijfspensioen
(De Telegraaf, pag. 16)

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.