nieuws

Excuses voor mailing van Aegon Bank over autopolis

Archief

In een brief aan assurantiebemiddelaars heeft Aegon Intermediair excuses aangeboden voor een e-mailactie door Aegon Bank met een aanbieding voor een autoverzekering. "Door deze e-mailactie hebben wij veel klachten ontvangen", biecht interim-topman Paul Smit op.

 

In de brief legt Smit uit dat er op 6 en 11 mei een e-mailactie voor de verzekering Auto-op-Maat is uitgevoerd op een groot bestand met e-mailadressen van Aegon Bank-klanten. Het gebruikte bestand bevatte ook adressen van klanten die tevens via het intermediair Aegon-producten hebben gesloten. "Deze adressen moesten uit het Aegon Bank-bestand gefilterd worden. Helaas is dit niet goed gegaan en dus hebben deze klanten ook een e-mail ontvangen met een aanbieding."

 

  &nbspSmit zegt de reacties van het intermediair heel goed te grijpen. Wie er hinder van heeft ondervonden, wordt geadviseerd contact op te nemen met de accountmanager of contactpersoon bij Verkoop Binnen. "Wij proberen dan tot een zo goed mogelijke oplossing te komen."

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.