nieuws

DSB: Klachten individueel schikken

Archief

DSB Bank wil vorige maand ingediende klachten over hypotheekproducten individueel behandelen. Het bedrijf van zakenman Dirk Scheringa ziet niets in een collectieve afwikkeling. Dat maakte DSB Bank gisteren bekend.

Vorige maand legde de Stichting Hypotheekleed een collectieve claim neer bij DSB Bank. De bank zou huiseigenaren hebben gedupeerd met veel te dure hypotheken. Volgens de stichting zijn de leningen in sommige gevallen zo hoog dat het voor de klanten van DSB Bank onmogelijk is deze af te lossen.
(De Telegraaf, pag. 27)
 
 
Huis kwijt dankzij ‘vrijgevige’ bank
(Algemeen Dagblad, pag. 14)
 
DSB wil per klant schikken
(Het Parool, pag. 27)
 
DSB Bank wil klachten individueel afhandelen
(Het Financieele Dagblad, pag. 6)
 
 
Overig verzekeringsnieuws vandaag in de media:
 
Stichting voor Boober-gedupeerden opgericht
(De Telegraaf, pag. 23)
 
Rubriek OverGeld: Crisis maakt bruiloftverzekering populair
(De Telegraaf, pag. TA 7)
 
Spectaculair herstel bij pensioenen
(NRC Handelsblad, pag. 9)

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.