nieuws

Winstdaling Donatus treft kerken in portemonnee

Archief

Nieuwe doelgroepen

In 2009 zal Donatus zich nog nadrukkelijker als monumentenverzekeraar profileren, aldus Van der Voorn. Dat gebeurt onder meer door een speciale campagne in de monumentenbladen. Voormalige kerken en kloosters met nieuwe bestemmingen vormen nieuwe doelgroepen van Donatus. "Mits dat geen horecabestemming is", nuanceert Van der Voorn. Ook bewoonde (rijks)monumenten, grachtenpanden, historische buitenplaatsen en kastelen staan in de boeken bij Donatus. Bij moskeeën vindt geen acquisitie plaats, hoewel deze wel binnen de doelgroep vallen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.