nieuws

Vrijheid centraal in Movir-campagne

Archief

Arbeidsongeschiktheidsverzekeraar Movir houdt deze maanden een promotiecampagne onder de naam ‘een vrij beroep, een zeker bestaan’. Sleutelwoord in de campagne is vrijheid.

 

"Steeds meer medici en zakelijke professionals hebben enerzijds behoefte aan vrijheid (een vrij bestaan), maar ervaren anderzijds ook (financiële) onzekerheid. Wij bieden financiële zekerheid", zegt Bas Jongeling, communicatiemanager bij Movir. "Wij willen onze klanten maatwerk bieden, zowel in de samenstelling van onze arbeidsongeschiktheidsverzekering als in het bieden van hele gerichte en individuele preventie en re-integratie. Hierdoor bieden wij zo veel mogelijkheid vrijheid", legt Jongeling de campagne uit.

 

  &nbspIn de campagne wordt het beroep niet losgekoppeld van het privéleven. "Hoewel we het inkomen verzekeren, laten we zien dat dit inkomen vooral privé genoten wordt. Met andere woorden, je werkt om te leven."

 

  &nbspAdvertenties zijn de komende maanden te zien in vakbladen en op doelgroepgerichte internetsites.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.