nieuws

Stichting Excellent Adviseren wil Idols voor verzekeraars

Archief

De Stichting Excellent Adviseren wil in de nabije toekomst een ‘inkoopcongres’ organiseren waarbij 150 aanbieders van financiële producten en diensten hun aanbod mogen promoten. “Wij denken aan een Idolsachtige formule”, zei voorzitter Marcel van Leeuwen dinsdag tijdens het jaarcongres van AM.

Stichting Excellent Adviseren wil Idols voor verzekeraars

"Op internet heeft het forum van de Stichting Excellent Adviseren in drie maanden tijd al 350 actieve deelnemers gekregen die samen meer dan 600 berichten hebben geplaatst, welke meer dan 10.000 keer zijn gelezen", meldde Van Leeuwen. Zij wisselen ervaringen uit over onderwerpen als beroepsethiek, businessplannen, verdienmodellen, klantcontact, kennis en vaardigheden, het adviesproces en productkennis." Hij benadrukte dat de stichting geen belangenbehartiger wil zijn. Nieuwe deelnemers krijgen van de Stichting Excellent Adviseren een blauw polsbandje onder het motto 'Schep een band met uw klant'.
Foto: de eerste exemplaren overhandigde Van Leeuwen aan AFM-bestuurder Theodor Kockelkoren (links) en AM-hoofdredacteur Henri Drost (rechts).

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.