nieuws

Delta Lloyd: het glas is halfvol

Archief

Delta Lloyd wil “in deze crisistijd” een positief signaal geven en is daarom onder het motto ‘Dit is nu’ gestart met een multimediale reclamecampagne. “Voor ons is het glas niet half leeg, maar half vol.” Volgens Delta Lloyd groeit de behoefte aan optimisme en komen de eerste positieve berichten los. “Na het pessimisme van de afgelopen tijd wordt het hoog tijd voor een optimistische visie.”

Delta Lloyd: het glas is halfvol

Bestuursvoorzitter Niek Hoek  zegt: "We hebben te veel de neiging elkaar de crisis in te praten. Je kan jezelf ook richten op de kansen voor de toekomst en het herstel dat onvermijdelijk na elke crisis weer komt. Dat is de boodschap van deze campagne." De campagne is gestart met billboards en abri's. Binnenkort zullen andere media volgen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.