nieuws

Ook Monuta stopt met ‘klantenlokkers’

Archief

In navolging van branchegenoot Dela wil ook uitvaartverzekeraar Monuta stoppen met tussenpersonen die klanten lokken met cadeaus.

 

De laatste tijd proberen steeds meer tussenpersonen op te vallen met bijzondere aanbiedingen, aldus Monuta. "Zij beloven hun klanten cadeaus, zoals een Senseo of Nintendo Wii, als zij een uitvaartverzekering afsluiten.

 

  &nbspWij vinden deze verkoopmethode verwarrend en hebben sommige tussenpersonen al eerder gevraagd met deze activiteiten te stoppen. Wij willen graag dat een consument voor ons kiest op basis van een goed advies. Klanten ‘lokken’ met luxe cadeaus vinden wij niet passen bij uitvaartverzekeringen."

 

  &nbsp"Wanneer wij merken dat sommige bemiddelaars geen gehoor geven aan onze oproep om met deze verkoopmethode te stoppen, zullen wij de samenwerking met hen beëindigen", aldus Monuta.

 

  &nbspZowel Monuta als Dela is nu gestopt met de ‘cadeau-aanbieders’, terwijl Yarden nog met deze groep in gesprek is om te bereiken dat ze stoppen met deze cadeauverkoop.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.