nieuws

Questback zoekt intermediair op met online enquêtesoftware

Archief

Het internationale bedrijf Questback wil in ons land het intermediair warm maken voor het eigen online enquêteprogramma, waarmee naar eigen zeggen klantdossiers actueel kunnen worden gehouden en nieuwe klanten kunnen worden geworven.

 

Met de webtool, die een online enquête onder het klantenbestand mogelijk maakt, kan de tussenpersoon volgens Ed Vlietman, directeur Nederland, voldoen aan de zorgplichteisen. "Het is mogelijk om op maat vragen te stellen aan je klanten. We hebben een basisprogramma dat door allerlei bedrijven kan worden toegepast en daarnaast is het mogelijk om de standaard specifiek op de financiële dienstverlening toe te passen."

 

  &nbspVolgens Vlietman hebben diverse grote bedrijven in de financiële dienstverlening een kleinere buitendienst vanwege tegenvallende resultaten. "De behoefte van de klant moet echter wel worden geïnventariseerd. Met Questback kun je verschillende combinaties maken van mailings en telemarketing. Je kunt bijvoorbeeld je klantenbestand selecteren op het soort product dat ze hebben afgenomen of op klantkenmerken. Verder kun je je klantgegevens mailen en vragen of die nog kloppen. "

 

  &nbspBij Ohra, Delta Lloyd, het hypotheekbedrijf van ABN Amro en De Friesland wordt al gebruik gemaakt van Salesquest. Nu wil Vlietman ook de intermediairbedrijven interesseren voor het product. "Onze tool is vooral geschikt voor bedrijven vanaf zo’n twintig medewerkers." De kosten van het gebruik bedragen _ 8.500 op jaarbasis.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.