nieuws

Premie.nl maakt analyse mogelijk

Archief

De vergelijkingssite Premie.nl heeft een programma ontwikkeld waarmee verzekeraars kunnen zien hoe hun product scoort ten opzichte van die van andere aanbieders op Premie.nl.

Premie.nl heeft dit programma de Schatkamer gedoopt. Verzekeraars kunnen hun eigen positie op de vergelijkingssite analyseren. Ze kunnen vaststellen of hun product nog geschikt is voor de beoogde doelgroep, bij welke doelgroep hun product het beste scoort en de impact meten van hun  reclamecampagne. Het gebruik van de Schatkamer kost ongeveer € 1.500 per maand.
Premie.nl vergelijkt 12.000 autoverzekeringen. Niet alleen worden de producten op prijs en voorwaarden vergeleken, ook worden meer dan 1.200 tussenpersonen betrokken in de vergelijking.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.