nieuws

For All Finance: marketeer apatisch

Archief

Marketingbedrijf For All Finance vindt de huidige houding op marketingafdelingen van banken en verzekeraars apathisch. "Wij hebben ons de afgelopen weken regelmatig verbaasd over de afwachtende houding."

 

"Natuurlijk is de markt lastig", erkent Ruud Dekker, directeur marketing bij For All Finance. "Maar niets doen of alleen maar kosten wegsnijden, lost niets op." Die blik op de kostenlast is in de ogen van Dekker momenteel te eenzijdig. Volgens het bedrijf, zelf leverancier van interim-marketeers, moeten marketingfunctionarissen juist nu de kansen aan de omzetkant belichten in hun organisaties. "Om marketeers aan te sporen het ondernemen in hun organisatie actief op de kaart te zetten", is For All Finance een actie begonnen, waarbij honderden marketingmensen een koffiemok en een pot stroopwafels ontvangen. "Nu de koek bijna overal kleiner is, moet je een grotere hap uit de koek nemen", is de daarachter schuilende filosofie.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.