nieuws

Focus Yarden op nabestaanden

Archief

Uitvaartverzorger en -verzekeraar Yarden is afgelopen weekeinde met een geheel nieuwe reclamecampagne gestart.

 

Vorig jaar stond het vastleggen van uitvaartwensen centraal, nu is de focus gericht op de rol van nabestaanden.

 

  &nbspDe nieuwe tv-reclame van Yarden is te zien op de zenders van RTL, SBS, Omroep Max en regionale zenders (ORN). Daarnaast is er een internetcampagne. Via banners op internet kunnen mensen een foto winnen op groot doek. Deze uitvergroting wordt aan alle mensen op de foto gestuurd. Hierbij wordt ook weer de link gelegd met de naasten in je leven.

 

  &nbspYarden noemt de 2008-campagne zeer succesvol. "Onze naamsbekendheid is gestegen naar 60%."

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.