nieuws

Ohra: minimaal 15% korting bij online autopolis

Archief

Ohra geeft een korting van minimaal 15% op de autoverzekering indien deze niet per post of telefonisch maar online wordt gesloten. In de nieuwe reclamecampagne is de hoofdrol weggelegd voor een witte kaketoe. De vogel vervult de rol van kinderoppas.

Ohra: minimaal 15% korting bij online autopolis

Ohra stelt, dat voor hardwerkende ouders het gezinsleven er soms bij inschiet door drukte op het werk. De zorg voor kinderen wordt maar al te vaak overgelaten aan anderen. We zien de vader van een gezin, en medewerker van Ohra, thuis komen na een lange werkdag. Al snel wordt duidelijk dat hij de afgelopen tijd té lange dagen heeft gemaakt en té weinig tijd met zijn kind heeft kunnen doorbrengen. Dat is confronterend en daarom heeft hij er nu voor gezorgd dat zijn klanten worden gestimuleerd tot het online sluiten van een autoverzekering, waardoor hij zelf ook tijd overhoudt.
Volgens Ohra beseft tweederde van de Nederlanders die een autoverzekering hebben of die willen overstappen, nog niet dat ze geld en tijd kunnen besparen als ze deze online sluiten.
 
Zie ook:  Geen Bassie maar 'papegaai'
 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.