nieuws

Forse groei Franse internetvergelijker

Archief

Assurland, de Franse pionier van vergelijkingen van verzekeringsproducten op internet, heeft de activiteiten op zijn website vorig jaar met 50% zien toenemen.

 

De omzet steeg naar _ 15 mln. De 41 verzekeraars die hun producten via de internetvergelijker aanbieden, konden meer dan 200.000 nieuwe polissen bijschrijven voor klanten van Assurland. Het daarmee gepaard gaande premievolume bedroeg _ 120 mln. Assurland zegt in het Franse vakblad l’Argus de l’Assurance maandelijks meer dan één miljoen bezoekers op de website te krijgen.

 

AXA op internet

Intussen werkt AXA gestaag aan de uitbouw van zijn internetverzekeraar Direct Assurance. Aan het productaanbod (met auto-, motor-, inboedel- en ziektekostenverzekeringen) is een levensverzekering toegevoegd. In drie jaar tijd wil het bedrijf in kapitaalverzekeringen de online marktleider zijn.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.