nieuws

Direct-Office mikt meer op mkb

Archief

Direct-Office, het internetinitiatief van 33 NBVA-kantoren, gooit het over een andere boeg. Het midden- en kleinbedrijf is speerpunt geworden: dat moet worden voorzien van digitale informatie en persoonlijke advisering.

Direct-Office mikt meer op mkb

Direct-Office moet in de zakelijke markt als leadgenerator gaan werken voor de aangesloten NBVA-kantoren. Met initiatieven als het ZZP Plein bereikt Direct-Office inmiddels meer dan 300.000 bedrijven met maximaal vijf werknemers. Direct-Office is op dit moment in gesprek met brancheorganisaties. "Die zijn op zoek naar een adviespartij met landelijke dekking. Wij gaan hun een verzamelpakket aanbieden, waarbij we die landelijke dekking kunnen garanderen met persoonlijke slagkracht in de regio", zegt mede-initiatiefnemer Ronald Ploeg. Voor deze verzekeringen werkt Direct-Office samen met onder meer de Van Kampen Groep.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.