nieuws

Zorgcampagne United Insurance via ‘social media’

Archief

United Insurance, online aanbieder van zorgverzekeringen, gaat netwerken als Twitter, LinkedIn, Hyves en Facebook inzetten om klanten binnen te halen. Degene die de meeste nieuwe verzekerden aanlevert, ontvangt van dit internetmerk van het Amsterdamse assurantiebedrijf Klap de jaarpremie van een basisverzekering in cash.

Iedereen die mee wil doen, kan zich via de website www.gratiszorgverzekering.nl aanmelden. Met een wachtwoord krijgt men toegang tot een website waar hulpmiddelen ter beschikking staan om mensen via sociale netwerken te attenderen op de zorgverzekering van United Insurance. De actie loopt tot en met 31 januari.
Op de website van United Insurance kan de Delta Lloyd Zorgpolis worden gesloten. De premie bedraagt per maand € 88,65, op jaarbasis € 1.031,89 (de te verdienen prijs). Op de aanvullende polissen biedt United Insurance 20% korting. Verder wordt voor iedere nieuwe zorgverzekering € 20 gedoneerd aan een goed doel.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.