nieuws

Ook Aegon in zee met ‘Klik & Sluit’

Archief

Na Arag, Unigarant, Europeesche en Premie.nl is Aegon het vijfde verzekeringsbedrijf dat is aangehaakt bij Klik & Sluit Webtotaal, een internetconcept van Voogd & Voogd en Marketingplaats.

Ook Aegon in zee met ‘Klik & Sluit’

Vanaf eind november wordt voor deelnemende intermediairs een marketingcampagne uitgevoerd op het gebied van aov. Gesloten Aegon-verzekeringen zullen 'provinciaal' bij Aegon worden ondergebracht.
Speciaal voor de campagne wordt een nieuwe platformwebsite gelanceerd, waaraan Webtotaal-deelnemers gratis deelnemen. Bezoekers die op deze site (www.aovmeter.nl) belanden, kunnen via één muisklik een risicoanalyse maken op de website van de deelnemende tussenpersonen. Aegon stelt hiervoor de onlangs geïntroduceerde Aov-calculator beschikbaar.
De werving omvat verder een centraal gecoördineerde Google Adwordscampagne, speciale informatiepagina's op de websites van de deelnemers, een actiebanner en een mailpakket.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.