nieuws

Hypotheekprijzen voor Aegon en Obvion

Archief

Twee onderscheidingen in de hypotheekmarkt zijn ten deel gevallen aan respectievelijk Aegon en Obvion. De Gouden Spreekbuis, voor de geldverstrekker die de beste ontwikkeling heeft doorgemaakt, is uitgereikt aan Aegon. De eerste Performance Award, eveneens toegekend door onderzoeksbureau Blauw Research, was voor Obvion.

Hypotheekprijzen voor Aegon en Obvion

In het voorbije jaar is het marktaandeel van Aegon gegroeid van 3,1% in september 2008 naar 5,9% in september 2009. Daarnaast heeft Aegon volgens Blauw voor 2010 de beste voorkeurspositie. Circa 325 tussenpersonen die vorig jaar helemaal geen zaken deden met Aegon, hebben dit jaar één of meer hypotheekoffertes aangevraagd. Ruim 70% van deze intermediairs hebben de hypotheek van hun klanten ook daadwerkelijk bij Aegon ondergebracht.

"Obvion heeft laten zien een goede dienstverlener te zijn en weet zich het meest van haar concurrenten te onderscheiden door afspraken na te komen en dankzij een goede administratie en snelle afhandeling."

De nominaties en uiteindelijke winnaars baseert Blauw Research op de resultaten uit de Imago Blauwdruk HypotheekVerstrekkers 2009. 

Foto: opgetogen Aegon-trio, v.l.n.r. Liesbeth Bernard (productmanager Hypotheken), Michael Koene (manager Marktonderzoek) en Frits Drost (directeur Hypotheken).

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.