nieuws

Branche kan dit jaar fluiten naar Loeki én Loden Leeuw

Archief

Aan alles kun je zien, dat het Gouden Decennium in de assurantiebranche nu al enige tijd achter ons ligt. Vorig jaar waren er al relatief weinig nominaties voor de tv-reclameprijzen Gouden Loeki respectievelijk Loden Leeuw. En nu?

 

Eerst even het geheugen opfrissen. Er waren vorig jaar in totaal vijf tv-reclames van verzekeraars die genomineerd waren voor de Gouden Loeki: twee filmpjes van Ohra met clown Bassie in de hoofdrol, twee reclames van ‘hofleverancier’ Centraal Beheer en ééntje van Generali. En nu (in de verwachting dat november ook geen nominaties zal opleveren): nul.

 

Bij de Loden Leeuw, de tegenhanger die door Tros Radar in het leven is geroepen, is het al niet beter gesteld. Waar zijn de tijden gebleven van Rick Engelkes, Frits Bom en Edvard Niessing? Ten tijde van de afronding van ‘Amusant’ voor deze editie, stonden "wij" ook daar nog op nul nominaties.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.