nieuws

Boegbeeld in najaarscampagne Ohra luistert naar naam Lohra

Archief

Hoeveel hoofden van mannen zal zij de komende weken een beetje in de war brengen? Wij hebben het hier over Lohra, een virtuele medewerkster van Ohra.

 

Het publiek wordt inmiddels geacht te weten dat er bij Ohra echte mensen werken in een echt pand ergens in Nederland. "Maar wie zitten er nou precies achter Ohra.nl. Is dat een aparte tak? Nee¼ het zijn de virtuele mensen van Ohra", is de vraag die de Arnhemse direct writer zelf oproept.

 

De komende weken zullen de tv-kijkers indringend kennis maken met Lohra. Delta Lloyd-dochter Ohra doet het in haar nieuwe zorgcampagne dus zonder clown Bassie, maar gaat op de toer van de virtuele medewerker (de terugkeer van een hype uit het begin van het internettijdperk in de tweede helft van de jaren negentig).

 

"De virtuele mensen werken naast de echte mensen van Ohra in hetzelfde pand, eten in hetzelfde restaurant, stappen in dezelfde lift, gaan ook mee op bedrijfsuitje en zitten bij vergaderingen. Ze verschillen in hun uiterlijk en in hun doen en laten. En dat verschil zorgt voor komische taferelen. De mensen van Ohra zijn nu de echte én virtuele mensen van Ohra."

 

De campagne is tot aan de jaarwisseling dagelijks te zien op tv.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.