nieuws

Scherpe kritiek op DSB-akkoord

Archief

Juristen en belangenbehartigers hebben vrijdag scherpe kritiek geuit op de regeling die is afgesproken voor gedupeerden van DSB Bank. “Met dit akkoord wordt DSB niet de beste consumentenbank die het wil zijn’, zegt een woordvoerder van de Vereniging Eigen Huis (VEH). Advocaat Jeroen Wendelgelst, tevens voorzitter van de Stichting Woekerpolis Claim, omschrijft DSB-eigenaar Dirk Scheringa als een ‘spekkoper’.

Scherpe kritiek op DSB-akkoord

Met bemiddeling van de Ombudsman Financiële Dienstverlening bereikten DSB Bank en belangenbehartiger Stichting Steunfonds Probleemhypotheken (SSP) donderdagavond na lange gesprekken een akkoord over een tegemoetkoming aan DSB-klanten die in de problemen zijn geraakt door te hoge hypotheken en overbodige koopsompolissen.

(Het Financieele Dagblad, pag. 1)

 

Goedkoop of duurkoop voor DSB?

(De Volkskrant, pag. 15)

 

‘Regeling gunstig voor DSB’

(Het Parool, pag. 5)

 

DSB raakt met terugwerkende kracht in opspraak

(NRC Handelsblad, pag. 15)

 

Overig verzekeringsnieuws vandaag in de media:

 

‘Ombudsman en DSB ontnemen klant de mogelijkheid om in de toekomst recht te halen’

(Het Financieele Dagblad, pag. 6)

 

Maak alle ‘financials’ beter

(Het Financieele Dagblad, pag. 7)

 

De missie van Jelle Hendirckx

(Het Parool, pag. 26)

 

Goedkoop of duurkoop voor DSB?

(De Volkskrant, pag. 15)

 

Grote kritiek op regeling DSB

(De Telegraaf, pag. 21)

 

AOW-consequenties groot

(De Telegraaf, pag. 23)

 

OverGeld/ column Consumentenbond: Koopsompolis

(De Telegraaf. pag. TA 7)

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.