nieuws

ONVZ start campagne

Archief

Zorgverzekeraar ONVZ is vorige week gestart met de campagne ‘Koester je kostbaarste bezit’ en wil hiermee benadrukken dat het lichaam en de gezondheid het belangrijkste bezit van de mens vormen. In deze campagne wordt onder meer een promotieteam ingezet.

 

Het ONVZ-promotieteam gaat langs bij verschillende organisaties, ter ondersteuning van diverse media-uitingen in landelijke dagbladen, op radio en televisie. Topman Erno Kleijnenberg: "Op die manier komt het persoonlijk advies heel mooi terug in de campagne." Naast de media-uitingen komen er langs diverse snelwegen reclamemasten te staan met daarop de boodschap van ONVZ, die ook een uitgebreid internetoffensief via banners op het programma heeft staan.

 

Verder zijn er in de afgelopen twee weken, verdeeld over het land, zeven informatiebijeenkomsten voor het intermediair gehouden.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.