nieuws

Doodkorte nieuwe marketingmanager ONVZ

Archief

Nadja Doodkorte (31) is de nieuwe marketingmanager van zorgverzekeraar ONVZ. Zij volgt Alexander van Loon op, die directeur is geworden van de komende Nederlandse vestiging van Roland Rechtsbijstand.

Doodkorte nieuwe marketingmanager ONVZ

Doodkorte is afkomstig van uitvaartverzekeraar Dela, waar ze als manager marketing & verkoop binnendienst werkte en is bij ONVZ verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Doodkorte kwam in 2005 bij Dela binnen als marketeer. In januari 2007 ging ze als manager marketing & verkoop binnendienst aan de slag.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.