nieuws

Dirk: ‘Vertrouwensrelatie herstellen’

Archief

DSB Bank heeft zaterdag een persoonlijke verklaring van eigenaar Dirk Scheringa uitgegeven. “Op dit moment is voor mij het allerbelangrijkste dat ik de vertrouwensrelatie met mijn klanten herstel”, aldus Scheringa, die er nadrukkelijk op wijst dat het gaat om zaken uit het verleden waaraan al hard wordt gewerkt.

Dirk: ‘Vertrouwensrelatie herstellen’

"Ik heb veel begrip voor de klachten van een aantal van onze klanten. Maar daar ben ik niet deze week pas mee begonnen. Al veel eerder zijn wij gaan kijken naar de bedrijfsvoering", zegt Scheringa. "We zijn daar nu al maanden keihard mee bezig. Wij verkopen bijvoorbeeld al sinds april geen koopsompolissen meer. Ook mijn collega’s Hans van Goor en Robin Linschoten hebben deze week voor de televisie laten blijken dat we over leningen en koopsompolissen uit het verleden praten. Over die zaken is een aantal klanten boos op DSB Bank en daarvan heeft een aantal gelijk. Die klanten bied ik mijn oprechte excuses aan en ik verzeker u, hun klachten ga ik zo snel mogelijk oplossen. Sterker nog, daar zijn wij, klant voor klant, al maanden mee bezig."
De technische problemen met de website zijn volgens Scheringa "gelukkig grotendeels voorbij. Mochten mensen daar toch nog problemen mee hebben: telefonisch kunt u ook gewoon geld storten of opnemen."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.