nieuws

DFD kiest voor serviceabonnement

Archief

Geen twee uur advies

"Het is eigenlijk de enige manier waarop wij advies kunnen blijven geven", zegt In 't Zand. "Wij kunnen niet zomaar twee uur met iemand aan tafel gaan zitten. Dan zou je een paar honderd euro in rekening moeten brengen. Dat betekent eigenlijk dat deze groep klanten verstoken raakt van advies. Dat is onwenselijk, want het gaat hier wel om militairen die in hun beroep met bijzonder grote risico's in aanraking komen."
 
Het probleem van de nieuwe aanpak is wel dat onze aanbieders enigszins terughoudend zijn en regelmatig melden dat ze nog niet zover zijn met hun organisatie om hierop adequaat te kunnen inspelen, zegt In 't Zand.
 
DFD heeft 37 medewerkers. De omzetcijfers lagen in 2008 om en nabij de € 4 miljoen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.