nieuws

Campagne ONVZ inclusief promotieteam

Archief

Zorgverzekeraar ONVZ start deze week met de campagne ‘Koester je kostbaarste bezit’ en wil hiermee benadrukken dat het lichaam en de gezondheid het belangrijkste bezit van de mens is. In deze campagne wordt onder meer een promotieteam ingezet. Voor het intermediair organiseert ONVZ informatiebijeenkomsten.

Campagne ONVZ inclusief promotieteam

Het ONVZ-promotieteam gaat langs bij verschillende organisaties, ter ondersteuning van diverse media-uitingen in landelijke dagbladen, op radio en televisie. Topman Erno Kleijnenberg: "Op die manier komt het persoonlijk advies heel mooi terug in de campagne." Naast de media-uitingen komen er langs diverse snelwegen reclamemasten te staan met daarop de boodschap van ONVZ, die ook een uitgebreid internetoffensief via banners op het programma heeft staan.
Verder worden er zeven informatiebijeenkomsten voor het intermediair georganiseerd. Deze week zijn er seminars in Baarn, Anholt, Eindhoven en Valkenburg, volgende week in Santpoort-Noord, De Schiphorst en Rhoon.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.