nieuws

Finenzo start themacampagnes

Archief

Franchiseorganisatie Finenzo lanceert de themacampagne Verbouwen of verhuizen. Een belangrijk onderdeel van deze campagne is een test.

Finenzo start themacampagnes

Met deze online test helpt Finenzo (16 kantoren) klanten bij de keuze tussen verbouwen of verhuizen. Iedereen die de test doet en zijn gegevens achterlaat, maakt kans op een Sweet Cake, het ouderwetse cakevormpje in extra groot formaat, dat is te gebruiken als kinderbadje, hondenmand of bloembak. "Het is de eerste in een reeks van campagnes die Finenzo dit jaar gaat voeren", zegt Iris Littink. "De volgende heeft als thema 'Kids' en richt zich op jongeren. Daarin geven we trucs en tips hoe je met spaargeld omgaat."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.