nieuws

Allsecur ‘smijt’ weer met kussens

Archief

Allsecur, de internetverzekeraar van Allianz, is met een nieuwe reclamecampagne voor zijn autoverzekering gestart. "Het loont in 2009 meer dan ooit om autoverzekeringen te vergelijken", stelt Allsecur.

 

‘Kijk en vergelijk’ is de boodschap in de nieuwe televisiereclame. Daarin wordt verbeeld dat consumenten het vaak als een sprong in het diepe ervaren om een (nieuwe) autoverzekering te sluiten. Met een overvloed aan kussens zorgt Allsecur voor een veilige landing. "Overstappen naar een andere verzekeraar is dus helemaal niet eng, maar kan juist erg lucratief zijn."

 

  &nbspAllsecur bedient zich vanaf de start in maart 2008 van hoofdkussens in zijn reclame. In het eerste filmpje kreeg een op straat wandelende man herhaaldelijk een forse ‘kussenmep’ in zijn gezicht. In een volgende actie werden lantaarnpalen van (stoot)kussens voorzien.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.