nieuws

Aegon kijkt optimistisch vooruit

Archief

De Aegon-directie legt in haar nieuwjaarsboodschap voor de medewerkers de nadruk op de toekomst en positivisme. “Wij staan er goed voor en dat is in deze moeilijke tijd veel waard.”

Aegon wil liever niet te veel achterom kijken. "Ook wij hebben rake klappen opgelopen", erkent de directie, die de medewerkers een hart onder de riem steekt: "Trek het je niet persoonlijk aan. Wat er is gebeurd met de kredietcrisis, is ons allemaal overkomen."
 
Klanttevredenheid en het herstellen van vertrouwen staat ook bij Aegon bovenaan de agenda. Daartoe worden medewerkers de komende weken visueel geconfronteerd met de mening van de klant. "Dankzij tevreden klanten verdienen wij onze boterham. Wij gaan deze week in alle vestigingen van start met het tonen van klantportretten. Wij hebben aan diverse klanten gevraagd om onze dienstverlening te beoordelen. Daar zitten tevreden en ontevreden klanten tussen."
 
Naast luisteren naar de klant en innovatie benadrukt de directie vooral het belang van plezier hebben in je werk: "In een dienstverlenend bedrijf ontvang je je klanten met een glimlach. Dat lukt alleen maar als we zelf lol in ons werk hebben. Ondanks de kredietcrisis, ondanks het geleden verlies in het derde kwartaal, ondanks de bezuinigingen die we moeten doorvoeren: er is alle aanleiding om positief en optimistisch te blijven."

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.