nieuws

Aegon: alle aanleiding voor optimisme

Archief

De directie van Aegon Nederland legt in haar nieuwjaarsboodschap voor de medewerkers de nadruk op de toekomst en positivisme. “Vandaag is de blik vooruit. Wij staan er goed voor en dat is in deze moeilijke tijd veel waard.”

Aegon: alle aanleiding voor optimisme

Desalniettemin staat klanttevredenheid en het herstellen van vertrouwen ook bij Aegon bovenaan de agenda. Daartoe worden de medewerkers de komende weken visueel geconfronteerd met de mening van de klant. "Dankzij tevreden klanten verdienen wij onze boterham. Wij gaan deze week in alle vestigingen van start met het tonen van klantportretten. Wij hebben aan diverse klanten gevraagd om onze dienstverlening te beoordelen."
Naast luisteren naar de klant en innovatie benadrukt de directie vooral het belang van plezier hebben in je werk: "In een dienstverlenend bedrijf ontvang je je klanten met een glimlach. Dat lukt alleen maar als we zelf lol in ons werk hebben. Er is alle aanleiding om positief en optimistisch te blijven."

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.