nieuws

Hypotheekcampagne SNS Bank

Archief

SNS Bank is begonnen met een reclamecampagne rond hypotheken. Het thema daarvan is ‘Rustig wonen’.

 

Drie maanden lang laat SNS Bank in diverse media van zich horen, onder meer met een televisiecommercial. In de themacampagne ‘Rustig wonen’ legt SNS Bank de nadruk op de behoefte van huizenbezitters aan financiële rust en zekerheid. "Een hypotheek moet in deze tijd in de eerste plaats een veilige keuze zijn, zonder risico’s", weet Theo Hendriks, marketeer Hypotheken bij SNS Bank.

 

  &nbspIn de campagne wordt getracht op een luchtige manier in beeld te brengen dat er in huis van alles kan misgaan, maar dat mensen financieel rustig kunnen wonen zolang de hypotheek goed geregeld is.

 

  &nbspDe schijnwerpers staan in eerste instantie op de Plafondrente Hypotheek. Hendriks: "Veel huizenkopers zijn bereid te kiezen voor variabele maandlasten, mits ze er zeker van zijn dat de maandlasten over een langere periode laag zijn. Deze consumenten kiezen de SNS Plafondrente Hypotheek." Het variabele rentetarief komt bij dit product gedurende de overeengekomen looptijd (vijf of tien jaar) niet boven een vooraf afgesproken maximum: het renteplafond. "SNS Bank is de enige hypotheekverstrekker die een dergelijke rentevariant biedt", meent Hendriks.

 

Reageer op dit artikel