nieuws

Mailcampagne Fortis ASR onder particulieren

Archief

Fortis ASR is gestart met een directmailcampagne voor particuliere schadeverzekeringen. Doel is de consumenten bewust te maken dat het belangrijk is om te controleren of de verzekeringen nog aansluiten bij de huidige situatie.

 

Het thema van de campagne is ‘Bent u nog van deze tijd?’. Fortis ASR nodigt samen met een aantal tussenpersonen klanten uit om bij hen te kijken of de polissen nog aansluiten op de huidige situatie. De verzekeraar heeft negen mailings ontwikkeld, waarbij tussenpersonen ervoor kunnen kiezen deze rechtstreeks vanuit Fortis ASR te laten versturen. Via een antwoordkaart kan de klant laten weten of hij een adviesgesprek wil. Als deze voor 31 augustus wordt ingestuurd, maakt men kans op een horloge.

 

  &nbspTussenpersonen kunnen de mailings ook zelf verzorgen via DMonDemand, waarmee ze een eigen reclamecampagne kunnen samenstellen. De tussenpersoon bepaalt dan zelf de inhoud. Het programma biedt keuze uit diverse ontwerpstijlen en kleurstellingen, zodat alle uitingen zoveel mogelijk op de huisstijl van het betreffende kantoor zijn afgestemd. Fortis ASR verzorgt dan de afhandeling en distributie.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.