nieuws

KPN-kabelschade naar Cunningham Lindsey

Archief

KPN heeft zijn afdeling Verhaal Kabelschade overgedragen aan de afdeling Claims Handling & Regres van Cunningham Lindsey. Elf KPN-medewerkers treden bij het expertisebedrijf in dienst.

KPN-kabelschade naar Cunningham Lindsey

De uitbesteding betreft het gros van de kabelschades; per jaar goed voor circa 12.000 schadegevallen, die de elf betrokken medewerkers verhalen op de veroorzaker. "De schades worden veelal veroorzaakt door graafwerkzaamheden." Grote glasvezelschades blijft het telecombedrijf voorlopig zelf afwikkelen.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.