nieuws

De Amersfoortse: telefonische acceptatie bij aov

Archief

De Amersfoortse introduceert telefonische acceptatie bij de aanvraag van een arbeidsongeschiktheids- of pensioenverzekering.

De aanvrager kan zijn medische sitiuatie doornemen met de medische afdeling. Dit versnelt de acceptatieprocedure. Tele-acceptatie is het telefonisch invullen van de gezondheidsverklaring die nodig is voor de aanvraag van een aov. De aanvraag kan over het algemeen sneller worden afgehandeld, doordat doorgevraagd kan worden. De tussenpersoon ontvangt formulieren voor de aanvraag. De klant geeft aan of hij gebruik wil maken van telefonische acceptatie. De adviseur geeft de klant de benodigde informatie mee, waarna De Amersfoortse na drie tot tien dagen contact opneemt met de aanvrager op het gewenste tijdstip. De klant krijgt een verslag van het gesprek thuis, past dit eventueel aan en stuurt het getekend retour.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.