nieuws

Motortoertocht van Noordhollandsche

Archief

Donderdag 5 juni vertrokken 21 schepen met in totaal ongeveer 120 branchegenoten naar het Britse Lowestoft vanuit diverse havens langs de Nederlandse kust voor de elfde – regenachtige – editie van de AssurMada. Jus d’Assurance is al vanaf het eerste uur betrokken bij dit zeilevenement.

 

Tijdens de drie dagen in Lowestoft waren er voor de deelnemers de inmiddels traditionele gezamenlijke eetmomenten, gesponsord door Delta Lloyd, Aon, Allianz en Schouten Insurance International. Het muzikale gedeelte van het programma kreeg deze keer een Nederlands tintje met het optreden van The Hot Papa’s, waarvan onder anderen AssurMada-veteraan Peter Versnel deel uitmaakt.

 

Ook het thema ‘Veiligheid’ kreeg een deels Nederlandse invulling met de demonstratie van de uit twintig vrijwilligers bestaande Noord-Hollandse reddingsbrigade Zeevang. Met rubberboot Simac werd in zes uur Lowestoft bereikt, waar op zaterdag samen met de plaatselijke reddingsbrigade Zeevang-lid en AssurMada-bestuurslid Eric Weiffenbach herhaaldelijk uit het water werd gehaald. Nadien hield deskundige Paul Grey een presentatie over veiligheid aan boord. Tevens heeft hij de AssurMada-schepen onderworpen aan een veiligheidsinspectie.

 

Na twee regenachtige dagen in Lowestoft brak op zondagochtend tenslotte de zon door. Met een noordelijke wind zetten alle schepen vervolgens weer koers voor de terugreis naar Nederland, waar alle deelnemers in de loop van maandag weer veilig arriveerden. (foto’s: Remco Dolman).

 

gegeven.

Ze zijn te zien bij diverse industrieterreinen in ons land: grote reclameposters van Reaal met de tekst ‘10% kans dat u hier een bedrijf begint’.

 

Wij kunnen ons voorstellen dat dit bij zeer afgelegen bedrijfsterreinen het geval zou kunnen zijn, maar de borden staan ook (of juist) op zeer strategische plekken bij drukke verkeersaders. Het summum geldt voor het megabord bij Leiden, pal naast de rijksweg A4. Zelfs als één op de tien passanten ooit van plan is een onderneming te stichten, dan zal maar een beperkt deel van hen op zo’n bedrijventerrein terecht willen. Ook in een ander opzicht gaat Reaal hier nat, want er is in de verste verte geen plaats voor al die ondernemers.

 

gehouden. Plaats van handeling was golfbaan de Rottebergen in Bergschenhoek. De prijzen werden uitgereikt door Rens Kramer, directeur van de productgroep Property; v.l.n.r. Kramer, Dave Mulder (Gebr. Sluyter, eerste prijs), Rob Brandwijk (Delta Lloyd, tweede prijs) en Marc Grandia (Gebr. Sluyter, derde prijs).

Alle motorrijders uit de verzekeringsbranche zijn van harte welkom om mee te rijden in de komende motortoertocht van de Noordhollandsche van 1816. De achtste editie van dit evenement wordt op zaterdag 13 september gehouden. Deze tocht wordt elk jaar onder aanvoering van de beide Noordhollandsche-directieleden, Lex Verëll en Cas Verhage, verreden en voert via een ongeveer 170 kilometer lange tocht langs pittoreske plekken van Noord-Holland.

 

Aanmelden kan via een e-mail aan: motortoertocht@nh1816.nl onder vermelding van: de bedrijfsnaam, voor- en achternaam en die van een eventuele bijrijder, het (mobiele) telefoonnummer waarop men bereikbaar is; het model en type van de motor en of men in het bezit is van een navigatiesysteem. De inschrijving sluit op 8 september.

 

Prijswinnende bus

 

Tijdens het jaarlijkse reclamefestival in het Franse Cannes heeft het Amsterdamse reclamebureau DDB een Gouden Leeuw gewonnen met een reclame-uiting voor Centraal Beheer.

 

Het gaat om ‘Achterkant bus’, een grote poster op de achterzijde van een stadsbus, die doet vermoeden dat je met de voorkant te maken hebt. Uiteraard staat er wel ‘Even Apeldoorn bellen’ op het raam. In de afgelopen maanden hebben enkele Connexxion-bussen in de regio Amsterdam met deze reclame rondgereden. De uiting was door het reclamebureau aan Centraal Beheer aangeboden uit waardering voor de jarenlange relatie.

 

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.