nieuws

Vrouwenverzekeraar Onna-onna van start

Archief

Op het circuit van Zandvoort wordt volgende week het startsein gegeven voor Onna-onna, een verzekeraar die polissen en vooral diensten wil gaan bieden, afgestemd op vrouwen. Als eerste wordt een autoverzekering gepresenteerd. Later zullen andere polissen volgen. Onna-onna is het Japanse woord voor 'vrouwen'. Het initiatief is aan de borreltafel ontstaan bij een zestal mensen […]

Op het circuit van Zandvoort wordt volgende week het startsein gegeven voor Onna-onna, een verzekeraar die polissen en vooral diensten wil gaan bieden, afgestemd op vrouwen. Als eerste wordt een autoverzekering gepresenteerd. Later zullen andere polissen volgen. Onna-onna is het Japanse woord voor 'vrouwen'. Het initiatief is aan de borreltafel ontstaan bij een zestal mensen die hun sporen hebben verdiend in marketing, reclame en verzekeringen. Onder hen zijn Lex Orie (VOWD), Peter de Boer (Saatchi & Saatchi) en Jorissa Neutelings (voorheen Ohra/Nationaal Spaarfonds). Zij zetten zich met Onna-onna af tegen traditionele verzekeraars, die onvoldoende zouden redeneren vanuit de behoeften van de (vrouwelijke) klant. Over de risicodrager(s) van Onna-onna worden nog geen mededelingen gedaan.