nieuws

Zwolsche richt dienstencentrum in voor autoschade

Archief

Bij Zwolsche Algemeene is sinds 1 april het Servicecenter Autoschade operationeel. Door deze wijziging in de organisatie kan nu ruim 70% van alle schades direct worden afgehandeld, aldus de verzekeraar.

“Wij hebben onze schadeafdeling zo gewijzigd dat de medewerkers de telefoon beter kunnen bedienen. Zij worden nu ondersteund door speciale software die ervoor zorgt dat de status van de afhandeling altijd direct te raadplegen is”, vertelt productmanager Wim Meijer. Aan de implementatie van het nieuwe workflow-systeem is een intensieve testperiode voorafgegaan, waarin bleek dat 70% van alle schadegevallen direct afgehandeld kan worden. Schades kunnen 24 uur per dag gemeld worden via telefoonnummer 030-60.77.888. Buiten kantooruren neemt de Schade Alarm Service (SAS) de meldingen op.
De tussenpersonen hebben een lijst met negen kernvragen ontvangen aan de hand waarvan de schade efficiënt verwerkt kan worden. Voor behandeling van schade in het buitenland, diefstal of schade met letsel wordt een gespecialiseerde groep ingeschakeld.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.