nieuws

Zwitserlevengevoel nu ook op internet

Archief

Zwitserleven heeft de website www.zwitserlevengevoel.nl gelanceerd. Naast tips over reizen, cultuur en lekker eten biedt de site een rekenmodule waarmee de bezoeker kan berekenen wanneer hij kan stoppen met werken.

De site informeert de bezoeker over het realiseren van het Zwitserlevengevoel door zorgvuldige financiële planning. Daarbij wordt steeds een ander thema gekozen. Het eerste thema is ‘eerder stoppen met werken’. Met een Afin-rekenmodule kan de bezoeker bepalen wanneer hij kan stoppen met werken.
Verder worden op de site exclusieve aanbiedingen gedaan en tips gegeven op het gebied van reizen, eten, winkelen, gezondheid, ontspanning en cultuur. De verzekeraar is daartoe joint promotions aangegaan met onder meer de Bijenkorf, het blad Quote en American Express.
Primaire doelgroep vormen de 30- tot 45-jarigen met een bovenmodaal inkomen “die de levensfilosofie aanhangen dat er meer in het leven is dan werken”, aldus Zwitserleven. De site is bedoeld als nieuwe manier van communiceren (potentiële) klanten; producten kunnen er niet gesloten worden. Geïnteresseerden kunnen via de site wel een afspraak maken met een adviseur.
Ter promotie van de nieuwe website is Zwitserleven een reclamecampagne gestart met tv-commercials, printadvertenties en banners op andere sites.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.