nieuws

Zwitserleven start met JaarCheck-campagne

Archief

Om consumenten en ondernemers te wijzen op de mogelijkheden van hun jaarruimte, start Zwitserleven een campagne met als actieproduct de JaarCheck-koopsom, met 3% bonusinleg

Voor bestaande klanten is er een bijstortactie. Een storting vanaf € 500 levert een reistassenset op, met een knipoog naar de JaarCheck-site, waar bezoekers die online hun jaarruimte berekenen een reis kunnen winnen. De campagne wordt ondersteund met radiospots.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.