nieuws

Zwitserleven claimt succes op internet

Archief

Zwitserleven claimt “succesvol” te zijn met zijn internetstrategie. Tussenpersonen krijgen veel leads toegespeeld via de website www.zwitserlevengevoel.nl.

Om hoeveel adressen het gaat, wil Zwitserleven niet zeggen, noch wat die klanten aan verzekeringsomzet opleveren. Siebe Bok, manager e-commerce, wil alleen kwijt dat de opbrengst van internet in de maand mei e 30.000 bedroeg. Die opbrengst bestaat uit marketingbijdragen van tussenpersonen, oftewel betalingen voor de geleverde adressen. “De activiteiten leveren nu meer op dan ze kosten”, aldus Bok.
Volgens hem schuilt het succes van de februari 2001 geopende site in de combinatie van leuke informatie, tips en aanbiedingen met financiële informatie. “Zwitserleven staat aan de oorsprong van gevoelsmarketing en is de enige financiële dienstverlener die zich op lifestyleconcepten kan beroepen om financiële doelstellingen te behalen”, zo beweert Bok weinig bescheiden.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.