nieuws

Zwitserleven biedt intermediair ‘De Ruiter’-helpdesk

Archief

Zwitserleven heeft een speciale offertehelpdesk ingericht voor tussenpersonen

Die biedt onder meer hulp bij vragen over de offertesoftware en helpt bij het opmaken van offertes. Per 1 januari hebben verzekeraars de informatiemodellen die zijn gebaseerd op het advies van de commissie-De Ruiter ingevoerd. “Daardoor moeten adviseurs die vaak werken met adviespakketten, nu ook de offertesoftware van de maatschappijen gaan gebruiken”, zo verklaart Zwitserleven het opzetten van de helpdesk.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels

Reageren kan op twee manieren.

Meld uzelf als gebruiker aan, uw naam verschijnt dan automatisch bij de reacties.

Of vink de optie gast aan en reageer onder eigen naam of een schuilnaam. Inlog en wachtwoord zijn dan niet nodig. Het kan maximaal 1 minuut duren voordat uw reactie zichtbaar wordt.

Een e-mailadres wordt altijd gevraagd maar nooit getoond.